Du har pakken i postkassen innen 3-10 dager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi sender stort sett pakken dagen etter bestilling, så det er postgangen som bestemmer hvor lang tid det tar.
Hos oss trenger du ikke betale før du har produktene i hendene. Fakturaen legges nemlig med pakken, noe som også betyr at du slipper å gi fra deg kortinformasjonen.
Selvfølgelig! Vi sender produkter tilpasset ditt bruksmønster. Kontakt kundeservice i dag, og sammen vil vi skreddersy et opplegg.
Ja, du kan angre på bestillingen i 14 dager etter at du gjorde ordren. Så lenge produktet er uåpnet. Ta kontakt med kundeservice dersom du vil benytte angreretten. Du som har abonnement hos PurOlivTM har kun angrerett på første pakke.
Ja, hos oss får dere familierabatt dersom flere på samme adresse bruker PurOlivTM. Ta kontakt med kundeservice for å få rabatten. Vi anbefaler at dere gjør en bestilling først, slik at vi har en oppføring i ordresystemet å forholde oss til.
Absolutt ingen. Produktene våre selges som abonnement uten bindingtid. Dessuten sender vi deg først en måneds forbruk for at du skal prøve produktet. Etter det får du én levering hver måned. Du kan si opp abonnementet når som helst, men senest 14 dager før utsendelse av neste pakke for at også den skal kanselleres. Dette er fordi pakken gjøres klar for deg tidligere, slik at du ikke skal rekke å gå tom og dermed miste maksimal effekt av produktet.
Kundemedarbeiderne våre er produktspesialister og rådgivere, som hver ukedag mellom klokken 10 og 15 er klare for å hjelpe deg. Ta kontakt med kundeservice i dag.